niedziela, 31 sierpnia 2014

Blogerka miesiąca - Iwona ze Sweet Craft

W tym miesiącu zmieniamy troszkę formułę tej rubryki, ponieważ bohaterka dzisiejszego wywiadu nie prowadzi bloga. Jednak jest członkinią Szczecin Szyje, a ponadto z hukiem weszła na rynek z przepięknymi tkaninami, które zaprojektowała. Iwonę spotkacie na SweetCraft na FB oraz na stronie www.sweetcraft.pl oraz czasem na Śniadaniu przy Błoniach [w Szczecinie oczywiście].


1. Napisz nam coś o sobie...

Ojj … ciężko jest pisać o sobie.
Jestem żoną  wspaniałego mężczyzny, który wspiera moje szalone  pomysły na każdym kroku oraz mamą małego przystojniaka - 4,5 letniego Kajtka… uwielbiam spędzać czas z moimi chłopakami. W wolnym czasie lubimy spacerować po Puszczy Bukowej z naszą kochaną psiną, jeździć  rowerami, a teraz nie możemy się doczekać najbliższego grzybobrania.


2. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z szyciem?

Moja przygoda z szyciem rozpoczęła się kiedy na świecie pojawił się mój synek. Wtedy pojawiła się we mnie potrzeba tworzenia kolorowych rzeczy dla mojego małego skarba. Natomiast moje pierwsze zetkniecie z maszyną do szycia miałam jeszcze w liceum na kierunku - projektowanie ubioru. Tam przede wszystkim doskonaliłam swoją wiedzę z zakresy materiałoznawstwa oraz technologii tekstyliów. Nie wiedziałam jeszcze wtedy, że wiedza, którą  zdobywam przyda mi się w przyszłości… teraz ją wykorzystuję na każdym kroku.

3. Co i dla kogo szyjesz?

Oczywiście najchętniej szyje kocyki oraz poduszeczki dla mojego synka... jakby mogło być inaczej. Wspaniale potrafi się za nie odwdzięczyć. Widok zasypiającego synka wtulonego w poduszeczkę czy kocyk mojego autorstwa jest bezcenny.  Dzieci znajomych czy z rodziny również były obdarowane takimi upominkami.
Z wielką przyjemnością szyje także narzuty na łóżka, pościel, torby, posłania dla zwierząt są to proste dekoracyjne  formy. Mam słabość do dresówki, którą bardzo często używam  do szycia łącząc bawełnę drukowaną z dresówką.  Niestety do szycia odzieży brakuje mi cierpliwości. Mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni i uszyję dla siebie wymarzoną bluzę. Uwielbiam także spędzać czas robiąc na drutach, szydełkując… również kocyki.


4. Jak to się stało, że zajęłaś się projektowaniem tkanin?

Błaho to zabrzmi ,ale projektowaniem tkanin zajęłam się   po prostu z  „potrzeby piękna”. 
Na początku mojej przygody z szyciem miałam problem ze zdobyciem kolorowych tkanin dziecięcych. Byłam zmuszona do zamawiania nietuzinkowych tkanin za granicą co wiązało się z wysokimi kosztami.
Wtedy pojawił się pomysł założenia własnej firmy oferującej tkaniny bawełniane z autorskimi wzorami.  Oboje z mężem zajmujemy się na co dzień grafiką użytkową i stwierdziliśmy, że byłoby wspaniale móc połączyć swoją pasje z pracą.  Niestety okazało się, że nie jest to wszystko  takie proste. Przeszliśmy bardzo długą drogę, wykonując przy tym  setki rozmów i  testów tkanin, aby znaleźć tą jedną odpowiednią. I tak o to udało się… powstała firma Sweet Craft, która posiada w swojej ofercie tkaniny bawełniane z oryginalnym wzornictwem, a także guziczki, przypinki, lamówki, wypustki a wkrótce pojawią się inne produkty uzupełniające serie.  Wszystkie te produkty tworzą ze sobą spójną całość…w sumie  od samego początku taki był zamysł. Urządzając pokoik dziecka można  bez problemu uszyć pasujące do siebie zasłonki, poduszki, pościel.
5. Jakie masz plany na przyszłość?
Plany na przyszłość…  jest ich bardzo wiele. Przede wszystkim jak najszybciej ruszyć ze sprzedażą internetową.  A w przyszłości kto wie… może otwarcie sklepu stacjonarnego w Szczecinie. Oczywiście oferta tkanin będzie stale poszerzana o nowe wzory. Gorąco zapraszam do śledzenia fecebook-owego profilu gdzie oprócz aktualnych informacji  organizowane będą już niedługo ciekawe konkursy.



Z niecierpliwością czekamy na otwarcie sklepu, bardzo mocno kibicujemy i czekamy na dalsze wzory.

PS. Jeśli należysz do grupy Szczecin Szyje i chciał(a)byś się tutaj zaprezentować, to proszę skontaktuj się ze mną: aleksandra(at)magestudio.eu

5 komentarzy:

  1. Dreams come true ;-) i tak trzymac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki Iwona i gratuluję "wejścia smoka" ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. guziki z lisami = <3
    Trzymam kciuki za powodzenie biznesu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego szukałam,ciekawych tkanin. Już wiem, gdzie szukać :)! Są świetne

    OdpowiedzUsuń