piątek, 2 maja 2014

majowe SEW ALONG

Co to jest SEW ALONG?

SEW ALONG polega na tym, że wszyscy uczestnicy zabawy szyją to samo w tym samym czasie. Każdy szyje u siebie - w pracowni albo w domu - i melduje na blogu Szczecin Szyje wykonywanie poszczególnych etapów. Dzięki SEW ALONG ma się motywację do szycia, a na koniec można podziwiać jakie to różne rzeczy powstały z tego samego wykroju. 




Na majowe SEW ALONG wybrałyśmy uszycie podkładek. Każdy uczestnik uszyje komplet podkładek w wybranym przez siebie rozmiarze, wzorze i kolorach. Mogą to być podkładki pod kubek, podkładki stołowe, podkładki pod gorące garnki i inne podkładki - jakie tylko sobie wymyślicie.

Oto garść pomysłów na podkładki znaleziona na blogach handmade:


















Terminy i etapy:

05 - 11.05 – tydzień 1 – wybór podkładek, zorganizowanie niezbędnych materiałów,
12 - 18.05 – tydzień 2 – krojenie i zszywanie,
19 - 25.05 – tydzień 3 – wykończenia,
26 - 31.05 – tydzień 4 – robienie zdjęć i publikowanie.

Wolę przystąpienia do zabawy zgłaszamy w komentarzu POD TYM POSTEM i tutaj też meldujemy realizację poszczególnych etapów! W komentarzach można od razu dodawać linki ze zdjęciami z naszych osobistych blogów.

Zapraszamy również osoby spoza Szczecina do udziału w naszym SEW ALONG - w końcu motywacja przyda się każdemu :)

15 komentarzy:

  1. Ale super! Akurat dzisiaj wybierałam wzory na patchworkowe podkładki. A w sam raz na sew along

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczkowe podkładki <3 Boskie! Może i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Piszę się na to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Oczywiście, że się zapisuję. Zabawa w sam raz, gdy się człowiek urządza :D
    Już mam nawet pewien pomysł!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka już wybrana: będą niebiesko - granatowe. Materiały już są, wzór już jest. Czas na kolejny etap :)

      Usuń
    2. Lamówka i pikowanie - uwaga nadchodzę :)

      Usuń
    3. Podkładki z motylkami skończone - więcej na http://work-with-patches.blogspot.com/2014/05/niebieskie-motylki-sal-blue-butterflies.html
      Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na prace innych
      Kamila

      Usuń
  5. Ja się podejmuję kotkowych

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) Chcę szyć podkładki w kształcie filiżanek albo babeczek albo kotów. Nie mogę się zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie zdecydowałam jakie podkładki uszyję, ale szyć będę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te podkładki :) jak dla mnie to za wysoki poziom :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chętnie dołączę do grona szyjących podkładki. Od dawna mam pewne podkładki w planach, a teraz będę miała też motywację, żeby je w końcu uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również zgłaszam się do szycia podkładek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oto i efekt końcowy --> http://niemazaco.pl/?p=1412
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Lepiej późno niż wcale :-) też się zglaszam :-)

    OdpowiedzUsuń